Προσοχή!

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχει καλύτερη εμπειρία. Μάθετε πως χρησιμοποιούμε τα cookies ή δείτε πως θα αλλάξετε τις ρυθμίσεις cookies.

ΣΥΜΦΩΝΩ ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πολιτική Επιστροφών / Ακύρωσης

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Επιστροφές γίνονται δεκτές κατόπιν συνεννοήσεως με το τμήμα εξυπηρέτησης του bonstato.gr και μόνο στην περίπτωση που τα προϊόντα είναι αχρησιμοποίητα και δεν έχει αλλοιωθεί η αρχική τους συσκευασία. Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής συσκευασίας, καμία επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές για (14) δεκατέσσερις ημέρες από την παράδοση των προϊόντων εφόσον πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές, χωρίς καμία επιβάρυνση εφόσον υπάρχει ευθύνη της εταιρείας (στην περίπτωση λάθους της εταιρίας μας, σας επιστρέφουμε πλήρως την αξία της παραγγελίας και το κόστος αποστολής). Ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής. 

Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 14 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από την εταιρία μας.  Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου, πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής. 

Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14  ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το bonstato.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.

Σε περίπτωση αλλαγής με επιθυμία του πελάτη η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 14  ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του και να πληρούνται προϋποθέσεις επιστροφής (π.χ. το προϊόν να μην έχει να ανοιχθεί και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, σας επιστρέφουμε πλήρως την αξία της παραγγελίας και το κόστος αποστολής). Ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής.

 

Η διεύθυνση στην οποία θα επιστραφούν τα προϊόντα είναι:

BONSTATO ΙΚΕ, Αγχιάλου 23, Νέα Σμύρνη, 17124


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

 Συσκευάζετε και στέλνετε το πακέτο με τα προϊόντα με την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών (TAS courrier). Μέσα στο πακέτο αποστολής, θα έχετε τοποθετήσει σημείωμα στο οποίο να μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα που έχει προκύψει με το επιστρεφόμενο προϊόν, καθώς και την απόδειξη αγοράς. Εφόσον ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, προχωρούμε σε σχετική αντικατάσταση ή πίστωση του αντίστοιχου ποσού σε τραπεζικό σας λογαριασμό, Paypal ή πιστωτική εφόσον η αρχική πληρωμή είχε γίνει με αυτόν τον τρόπο. Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο.

 Στο φυσικό κατάστημα: καλείτε στο τμήμα εξυπηρέτησης για να προηγηθεί συνεννόηση και παραγγελία του προϊόντος που θα αντικατασταθεί. Εν συνεχεία, φέρνετε το προϊόν στο χώρο του καταστήματος μαζί με την απόδειξη αγοράς και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, γίνεται επιστροφή της αξίας του προϊόντος/των προϊόντων στο ίδιο μέσο πληρωμής με το οποίο ολοκληρώσατε την παραγγελία.  Το ωράριο των αλλαγών είναι Δευτέρα-Παρασκευή 10:00-18:00 (εκτός Σαββατοκύριακου).

Σε κάθε περίπτωση πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης του bonstato.gr.

Τα προϊόντα βρεφικού γάλακτος, οι βρεφικές κρέμες, snack, τα έτοιμα βρεφικά γεύματα καθώς και τα προϊόντα ψυγείου δεν επιστρέφονται.

Αλλαγές προϊόντων τα οποία είναι περιεχόμενο πακέτου προσφοράς δεν γίνονται δεκτές. Θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση ολόκληρου του πακέτου.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ

Ακύρωση της παραγγελίας επιτρέπεται να γίνει, με την προϋπόθεση ότι τα προϊόντα δεν έχουν αποσταλεί από το κατάστημα.

 

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

 Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage